Nový reklamní spot v režii Vojty Kotka na chytrý závěsný systém Reponio běží od 22. února na TV Prima, ČT 1 a na sociálních sítích. Jeho ústřední myšlenka poukazuje na fakt, že garáž je pro většinu Čechů temným místem nepořádku a „neřesti“, se kterými se nyní dá skoncovat jednou provždy.
Podle průzkumu společnosti Reponio se 70 procent Čechů za svoje úložné prostory, jako je garáž, sklep nebo komora, stydí. Dostatek volného místa jen v garážích postrádá víc než polovina jejich majitelů (53 %). Reklamní kampaň na chytrý závěsný systém proto naráží na „citlivé téma“, které ve spojitosti s jarním úklidem vyvstává na mysl mnoha lidem – je čas na pořádnou reorganizaci a modernizaci skladovacích prostor.
Kreativy se ujala agentura Jinej Gang. 30sekundový spot vznikl pod režijním vedením Vojtěcha Kotka a v produkci Stink Films. „Za kluky z Jinýho Gangu jsem šel na jisto, jejich práce se mi vždy líbila a já chtěl pro Reponio přesně jejich styl – vtipnou, údernou reklamu. Protože i náš závěsný úložný systém je taková hračka-skládačka, která je nejen praktická, ale může i bavit. Sdělení je v jejich podání absolutně výstižné: ať už máte v garáži jakýkoli ‚bordel‘ či harampádí, lze se jich rychle zbavit a nahradit organizovaným úložným prostorem,“ uvedl zakladatel firmy Reponio Tomáš Medřický.
Reklamní spot startuje na typickém motivu hádky mezi ženou a mužem. „Už toho mám dost. Ten bordel v garáži musí pryč, slibuješ mi to už půl roku!“ hřímá herečka Vendula Fialová na svého reklamního partnera Martina Šíře. Ten s povzdechem zamíří do svého „doupěte“, kde na něj v příšeří čekají lehké děvy. „Dámy, končíme,“ pronese smutně, rozsvítí světlo a scéna se rychle mění. Slečny v negližé odkráčí a střídá je parta montérů chytrého závěsného systému (hereckých rolí se ujali zástupci agentury Jinej Gang). Během chvilky je sportovní vybavení, zahradní náčiní i dílenské nářadí přehledně rozmístěno po stěnách garáže a celý prostor je dokonale uklizený. Ve vztahu muže a ženy opět zavládne pohoda a vášeň.
Natáčení spotu v Jesenici u Prahy trvalo jediný mrazivý den. Ve zkrácené 10sekundové verzi se video objeví také jako připomínka „sponzora pořadu“. Televizní kampaň poběží do 17. března. „Když vám dá klient bezmeznou důvěru, je to skvělé, ale zároveň i velký závazek. Ve stejné době, kdy jsme spot pro Reponio vymýšleli, jsme natáčeli s Vojtou Kotkem, který nám kývl na režii. Společně s Petrem Moravcem ze Stinku pak bez zbytečných průtahů vykouzlili úžasnou produkci. A výsledek je prostě ono! Myslím, že každý náš rukopis pozná. Když je produkt dobrý sám o sobě a máme v práci volnou ruku, jde to s lehkostí. Jedinou ‚nevýhodou‘ je, že všechny naše manželky tento systém na ‚bordel v garáži‘ po nás teď vyžadují a doma budeme muset začít s úklidem. Žádné výmluvy už nefungují,“ dodal Ondřej Hübl z Jinýho Gangu.